Lietošanas noteikumi interneta veikalā ecodzive.lv

 

Pirms pasūtījuma veikšanas lūdzam iepazīties ar SIA „Serviss  Department”, reģ. Nr. 40003783551, Jur. adrese Rīga, Rumbulas 16-5, LV-1035 (turpmāk – Sabiedrība) interneta veikala www.ecodzive.lv lietošanas noteikumiem.

 

Distances līgums

1. Tā kā Interneta vietnē piedāvāto preču pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp Pircēju un Interneta vietni tiek slēgts Distances līgums.

 2. Sabiedrībai ir tiesības jebkurā brīdi mainīt Interneta vietnē cenas, kā arī preču un pakalpojumu klāstu.

3. Sabiedrība patur sev tiesības anulēt pasūtījumu

 

·       ja ir konstatēta kļūda Interneta vietnē, neprecizitāte cenā vai preces aprakstā, ja Pircejs vēl nav veicis apamaksu par attiecīgu preci

·       gadījuma, ja pasūtījums ir veikts ar ļauprātību vai viltu

·       ja prece vairāk nav pieejama noliktavā

·       ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar Pircēju pa viņa noradīto tālruņa numuru vai e-pastu.

 

 4. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

5. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr.631 „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

 6.  Pasūtot preces www.ecodzive.lv Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma un atgriezt preci. Par lēmumu izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam mūs informēt pirms atteikuma termiņa beigām rakstot uz e-pastu info@ecodzive.lv 

7.  Pirkumu www.ecodzive.lv interneta veikalā var veikt gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji jebkurā diennakts laikā. Veicot pasūtījumu, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies ar šiem noteikumiem un esat ticis informēts par pienākumu veikt samaksu par pasūtītajām precēm. Visi veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti 5 darba dienu laikā.

8.  Preču cenas ir norādītas eiro un iekļauj pievienotās vērtības nodokli. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. 

9.  Saskaņāar LR likumdošanu, visām precēm ir 2 (divu) gadu garantija un pārtikas precēm ir noteikts derīgumā termiņš. Garantija ir derīga tikai precēm, kas netiek izmantotas komercdarbības veikšanai.

 10.   Par pasūtīto preci Interneta veikalā www.ecodzive.lv un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties tiešsaitē izmantojot vienu no internet bankām (Swedbank, Citadele, SEB, Luminor (Nordea)) , apmaksāt skaidrā naudā piegādes brīdi ( pakalpojums pieiejams tikai pasūtot preci ar kurjeru) vai ar bankas pārskaitījumu.

11. Pasūtītās preces iespējams saņemt piegādes veidā atbilstoši šiem noteikumiem. Preču piegādes gadījumā jāveic papildus maksa par preču piegādi 1,99 Eur. Pirkumiem, kuros kopējā preču summa pārsniedz 30 EUR, piegāde ir bezmaksas. Piegāde tiek nodrošināta tikai Latvijas teritorijā. Piegāde ar kurjeru ir iespējāma tikai Rīgas pilsētas robežās


12.  Izvēloties preču piegādi :

·     uz Omniva pakomātiem Latvijas teritorijā, sūtījumi tiks piegādāti 3-5 (trīs līdz piecu) darba dienu laikā, pēc pasūtījuma apstiprināšanas,un kā apstiprinājumu saņemsiet SMS paziņojumu uz norādīto tālruņa numuru. Sūtījumi tiek izsūtīti tikai pēc pasūtījuma apmaksas.

·     Piegāde ar kurjeru Rīgas pilsētas robežās– sūtījumi tiks piegādāti 1-2 (viens līdz divu) darba dienu laikā, pēc pasūtījuma apstiprināšanas, norādītajā adresē

13. Gadījumā, ja piegādes brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, saņēmējam nekavējoties jāpārbauda sūtījuma saturs un bojājumu gadījumājā informē rakstiski pieteikumu uz info@ecozive.lv Jebkurā gadījumā saņēmējam 1 (vienas) darba dienas laikā jāsazinās ar www.ecodzive.lv un jāinformē par radušos situāciju, sūtot e-pasta vēstuli uz info@ecodzive.lv  norādot maksājuma informāciju.

14. Ja piegādes brīdī iepakojumam nav redzamu bojājumu, taču to izpakojot konstatējat preces bojājumu vai defektu, lūdzam nosūtīt foto ar skaidri saskatāmu bojājumu kā arī problēmas aprakstu. www.ecodzive.lv klientu serviss ar Jums sazināsies 1 (vienas) darba dienas laikā, lai atrisinātu radušos situāciju.

15. Ja patērētājs uzskata, ka prece neatbilst līguma noteikumiem, patērētājam ir likumīgas tiesības sniegt pretenziju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sūtot e-pasta vēstuli uz info@ecodzive.lv

 16. Pēc šo noteikumu 13. un 14. punktā minēto pretenziju un paziņojumu saņemšanas Sabiedrība izvērtēto pamatotību un sniedz atbildi 5 (piecu) darba dienu laikā no attiecīgās pretenzijas vai paziņojuma saņemšanas, nosūtot e-pasta atbildi uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Atbildē Sabiedrība Jums paziņo par pretenzijas pamatotību un citiem būtiskiem jautājumiem.

17. Atlaižu kodi


17.1 Kas ir atlaižu kods?

Atlaižu kods ir burtu vai ciparu kombinācija, ar kuru preces ecodzive.lv var iegādāties vēl lētāk! Atlaižu kodam nav derīguma termiņa.


17.2 Kā var saņemt atlaižu kodu?

Atlaižu kodu var saņemt no ecodzive.lv, par kuru klients var tikt informēts mājaslapā, e-pastā, SMS, sociālajos tīklos utt. 

 

Patērētāja atteikuma tiesības

Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".

1. Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam Jūs sazināties ar ecodzive.lv Elektroniski info@ecodzive.lv norādot pasūtījuma numuru un datumu.
2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam aizpildīt un parakstīt atteikuma veidlapu, kura tiks aizsūtīta pēc atteikuma pieprasījuma saņemšanas pievienot pirkuma apliecinoša dokumenta kopiju un  nosūtīt uz e-pastu info@ecodzive.lv vai nosūtīt pa pastu SIA “Serviss Department” Rīga, Rumbulas 16-5, LV-1035;
3. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, - 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no brīža kad prece tika nodota Patērētājam vai trešai personai, kas nav pārvadātājs, bet kuru Patērētājs bija norādījis kā preces saņēmēju.
4. Ja Jūs atteiksieties no pirkuma, mēs Jums atmaksāsim visus no Jums saņemtos maksājumus, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par Jūsu lēmumu atteikties no pirkuma.
5. Preces atpakaļnosūtīšanas izmaksas netiek atmaksātas un tās pilnā mērā sedz pircējs.
6. Atteikuma tiesības nevar izmantot šādos gadījumos:
- ir atvērts iepakojums precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
- preču iepakojums ir bijis atvērts un preces izmantotas citos nolūkos nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību.
7. Precei ir jābūt atgrieztai oriģinālā iepakojumā un pircējam jānodrošina atbilstošs iepakojums drošai preces transportēšanai atpakaļ pārdevējam (ecodzive.lv).Par preci samaksātā nauda, kā arī piegādes maksa no veikala līdz pircējam, tiks atmaksāta pēc preces atgriešanas, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad ecodzive.lv tiks informēts par Pircēja lēmumu atteikties no pirkuma. Ecodzive.lv patur aiz sevis tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kad preces būs saņemtas atpakaļ vai kad Jūs būsiet iesniegts apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ.

 

Beigu noteikumi

1 Pircēja un Pārdevēja attiecības regulēšie Noteikumi, kā arī Latvijas Republikas tiesību akti.

1.2 Rodoties zaudējumam, vainīgais līgumslēdzējs atlīdzina otram līgumslēdzējam tiešos zaudējumus atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem.

1.3 Strīdus risina sarunās. Ja neizdodas vienoties, strīdu risina Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajākārtībā.

2. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA Serviss Department saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.

2.1 Ja esat ecodzive.lv reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz info@ecodzive.lv

Kā nopirkt?

1.Izvēlieties preci.

2. Izvēlēto preci ieliec grozā spiežot pogu "Ielikt Grozā"

3. Kad būsiet gatavi noformēt pasūtījumu izvēlaties “iepirkuma grozs” ikonu labajā augšējā stūrī un spiežat uz tā

4. Iepirkumu grozā ir iespējams pievienot akcijas kodu papildus atlaidei, ja tāds ir 

Ievādiet akcijas kodu (1), nospiežiet pogu “pievienot” (2) un “noformēt pasūtījumu” (3)

5. Aizpildiet personīgo informāciju

6. Aizpildiet piegādes informāciju

7. Izvēlieties piegādes un apmaksas veidus

8. Jūsu Pasūtījums ir nodots apstrādei.